awesomeness!

Soft, ni har fått en vana att kolla min blogg, även om jag inte uppdaterar!
Det var över en vecka sen jag la upp något men det är fortfarande ett snitt på 5 pers om dagen sen dess! :D
Tonie klad hest...
Alltså, är det någon som tänkt på att det är väldigt likt "kladdig helst"...?


Eh, ja, en update på mitt liv då:
Jag har haft praktik, och bor då hos min farbror i Hässelby. Det ligger lite för långt bort för att det ska vara kul att åka dit. Och hans dator är paj (numera lagad av min kusin) så jag har inte varit ute på internätet så mycket..
Men det är fortfarande awesome! Han har en tollare och en sibirian huskey ..tror jag, ser ut som en huskey i alla fall..
Och de är jättegulliga!
Tollaren heter Lucky, och tror att han är en människa! Rättare sagt en bebis, han la sig på rygg i mitt knä och somnade häromdagen. Nikita (huskeyn) låg på mina fötter.

Vi bygger en arkitektritad utbyggnad, och det går hyfsat bra, men gubbarna är slöa och tar kafferast hela tiden.
Själv har jag isolerat en massa, och fått spika upp vinklar och järn. slitigt... Men det är nog också det enda slitsamma jag gjort på hur länge som helst!
Jag vaknar av mig själv vid halv 7 (senast!) och mår allmänt bra när jag däckar vid 10-11 på kvällen.
Dock tror jag att jag dragit på mig halsfluss, jag känner mig lite vimsig och har sjuuukt ont i halsen.
Det känns som en pingisboll just nu, men imorgon bitti lär det kännas som en tennisboll.. Har varit så ett par dagar nu, riktigt lamt!

Jag var och avlade en visit hos en psykoterapeut idag, hon var trevlig men det är synd att man bara får en timme på sig. Jag hann bara berätta om det jag behöver prata om så var tiden slut!
Som tur är har jag 6ggr kvar där innan hon skickar iväg mig till ett pro, och det kostar bara 70 spänn per gång, så det KAN ju vara värt det.

Jag är förresten hemma nu, och känner mig lite.. knasig, typ. Som om främre delen av hjärnan inte fungerar, vilket brukar vara ett tecken på feber. Det är åtminstone fett jobbigt, baktungt!

Ska bli skönt att sova hemma, i min egen säng.
Imorgon ska jag upp 5 och åka till praktiken i norrviken, en station från rotebro!
Haha det blir en minnenas färd när jag åker pendeln dit :)
Imorgon får jag dock sällskap av Wolfgang - AWESOME!

Och imorgon kväll ska vi baka kladdkaka och spela nintendo, jag ska försöka dra över Linus och Tolken också, kommer bli ännu mera AWESOME!

Men först måste jag städa mitt rum, det är stökigt.. Och i mina mått mätt så är stökigt kaos.
Jag har en "floordrobe" och i min vanliga garderob hänger 1 skjorta, som dessutom är smutsig... he..he.. damn.

Kommentarer
Postat av: elli

haha! floordrobe... :D

2010-11-04 @ 22:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0