..minnesförlust?

Jag trodde att jag hade skrivit om kvällen då jag och Tolken aka Jonathan firade hans 19årsdag, men vid närmare eftertanke och en flashback orsakad av en väns blogg så.. hade jag inte det!
Har dock fått lite klagomål på att jag skriver för mycket, och eftersom det här inte kan bli en djuplodande text ska jag försöka hålla mig kort! ..Och har redan skrivit 4 rader :bigeyes:

Vi började med att dra till fryshuset och en konsert!
Lilla scenen, även kallad.. Klubben? Vilka band som spelade har jag inte så mycket koll på.. men det kan ha varit:
Blowsight.. Skillet.. Som förband till.. Sonic Syndicate! :D
Haha, riktigt awesome var det! Båda sångarna hoppade ner från scenen och hängde med i en "Wall Of Death" som de själva hetsade alla i lokalen att vara med i!
När konserten var slut (och jag fångat Sonic Syndicates basist Karins plektrum!) satt vi och väntade en stund.. Sen gick vi runt huset, och hälsade på redan nämnda Karin!

Och därefter drog vi till Medusa på efterfest med Nathan, Richard och Robin från sonic + några dudes från blowsight!
Robin är en riktigt trevlig kille, ytterst social! Nathan är lite klumpig, och lite.. nej, mycket, stor! Den sabla engelsmannen trampade mig på foten och det gjorde ont. som. fan.
Nåja, knät hade jag redan pajat i en moshpit, så det spelade inte någon större roll i alla fall!
Tolken skulle bestämt göra honom samma otjänst som Nathan gjorde mot honom sist, och försökte supa honom under bordet! ..jag vet inte riktigt hur bra det gick..

Fulla som två-tre kastruller och glada i hågen lämnade vi Medusa vid God knows when
och tog oss hem, väldigt nöjda med kvällen!

Jack of Diamonds - Sonic Syndicate


Och av någon anledning har youtube ändrat sin sköna grej så att man bara kan få nederdelen, men allt går ju att meka med... Det är dock inte lika snyggt, men tills jag kommit fram till vad jag ska ersätta det med får ni uthärda!

Damn, det blev rätt långt i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Erika

jag tycker inte det är dåligt med långa inlägg :)

Jag gillar dom, de är sköna att läsa :)

kram^.^

2010-10-24 @ 14:29:20
URL: http://ejiqa.blogg.se/
Postat av: elli

en skön mix mellan korta och långa inlägg är najs, precis som det är nu dvs ;)



ps. er kväll sounds aweosme!

2010-10-25 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0