Allsvenskan, panikångest och nationella prov

Mitt liv just nu.

Premiär imorgon, derby mot djurgården.. Får hoppas att vi tar revansch på dem i år!
Vi har ett bättre team, och jag hoppas att de plockar in Christian Kouakou när han har klarat nationella proven..
Det vore kul att se en 15åring spela bort "veteranerna"!

Jag har börjat få panikångest. Det känns som att någon står på min bröstkorg from time to time, inge mysigt.
Jag förstår dock inte varför, inte nu?
Jag har kommit på vad jag gjort fel, jag vet vad jag behöver ändra på, jag jobbar på det.
Jag lever lite mer varje dag.
Men jag orkar inte andas när någon står där, var vänlig och stig av.

Nationella proven! Engelska B, Svenska B, och Matematik B.
Engelskan kommer gå skitlätt som vanligt, Svenska B ska jag hålla ett tal om tatueringar inför klassen. Jag tänkte improvisera hälften.
Matematiken kommer bli tuff, men jag har inte kursen så det är 50/100 gratispoäng om jag klarar den!
Så det är ju en liten morot..
Och så har jag slagit vad med Simon i klassen om 500 spänn,
den som får högst poäng på provet vinner!

Det var väl allt, jag ska kolla vad "Dagens" är också så kan jag fylla ut med det!


"Det här åt jag idag"

Haha, soft! Jag hade en rätt skön söndag när det gäller mat faktiskt!
Jag gick upp vid halv 2 och duschade, sen kom Jesper och hämtade mig.
Vi åkte ut till Waxholm och fikade! Vilket vi gör varje söndag, och torsdag. Väldigt trevligt tidsfördriv!
Frukost alltså: En stor bit hallonpaj med vaniljsås och en kopp kaffe!
Vi satt där till halv 5 ungefär, snackade om tatueringar och jobb.
Sen åkte vi hem till Jesper och han lagade iordning mat som han förberett sen dagen innan.
Marinerat kött och lite extra köttbullar eftersom vi blev en extra
(mig, det var tanken att bara han och Elin skulle äta, hehe)
Till det serverades potatis, kroketter, sockerärtor, skivade oliver och hemgjord bea.
Smaskens!
Nu till nattmat har jag ätit lite chips faktiskt, ovanligt.. Och en drickyoughurt!
Och cola, men det är ju flytande så det räknas inte (a)
Jag skulle för övrigt vilja bli lite tjock.



Avslutar med ett tips till allmänheten: Sup inte ner 15-16 åringar i ert eget hem, gör det i någon annans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0