femtiofjorton.

Jag kom på en till sak som jag saknar, jag saknar min kamera.
Jag lånade ut den till en tjejkompis, och nu har vi ingen kontakt. Det var ju tråkigt att tappa kontakten med henne, men hon kunde ju lämna tillbaka kameran först?!

Äh, kör en dagens bara!: Min dag

Eh, idag har jag.. Sovit, jag håller på att vända tillbaka dygnet och nu ska jag gå och lägga mig igen efter att ha.. skypat med Tobias, Felix och Anna. Anna somnade precis, så jag går också och lägger mig! Haha, hon sa att hon var "så jävla trött" och sen... försvann hon!
Juste, jag var och åt på donken med min husneger också, sen åkte vi hem till mig och spelade tevespel och snackade skit, rolig pöjk det!

Nu ska jag sova, jag kommer förmodligen göra ett mer intressant inlägg någon annan gång! Nattinatti peepöl

Kommentarer
Postat av: elli

hahah! vem har kameran? :S

2011-04-09 @ 14:27:56
Postat av: Tonie

Dali heter hon, hon går i min skola.. :S

2011-04-10 @ 22:04:37
Postat av: Anna med A

Till mitt försvar... Jag VAR trött!! hehehehe

2011-04-11 @ 18:57:44
URL: http://annaavs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0