Awesome.

Löningshelg!
Nyöppnad krog där gamla, sunkiga festen var!
En av mina bästa kompisar känner arrangörerna!

Kan det bli bättre, förutom att jag sitter hemma hos micke, är full och sjunger sing star?
Okej, klart det kan, men ändå - episk kväll.
Var är tolken egentligen?
Jag har för mig att hans blogg heter något som.. tolkenpratarmedankor.blogg.se ni kan ju leta!
Nu ska vi sjunga vidare!

Mitt liv i övrigt:
Jag jobbar 7-30 måndag-torsdag och är i princip död hela helgen.
Men det är chill, jag har ju lediga fredagar!
Jag tycker lite synd om Gaby som brutit vristen, lite synd om Erika som fått tandställning och lite synd om mig själv som jobbar för mycket, för långt bort.

Ärtor ute, alla sköna människor out there!

Kommentarer
Postat av: Elli

när infaller klockslaget 30? slutar du aldrig att jobba?

2011-02-26 @ 18:55:45
Postat av: Jaaaajaa...

Klockslaget 30 existerar enbart på fyllan, och är ungefär mellan klockan 6 och 8.. Åtminstone var det tänkt så! xD

2011-02-26 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0