Awesome me.

Jag är en sån där snubbe som allt otrevligt träffar ungefär samtidigt.

Jag har blivit mer eller mindre utslängd hemifrån.
Jag har lite feber.
Jag har ett litet infekterat sår på pekfingret, efter en brödkniv.
Jag har lyckats spärra min mobil.
Jag får underkänt i Projekt o Företagande om jag inte lämnar in ett arbete på fredag.
Jag missade min körlektion idag och kommer få betala den ändå.
Jag har fått svinkoppor.


Nu ska jag till vårdcentralen så att de kan skriva ut lite antibiotika åt mig. De ska få kolla på mitt infekterade sår också. När jag kommer tillbaka till Erika ska jag plugga som.. Jag vet inte vad. Jag kan ändå inte göra det jag måste utan min mobil. (Ringa runt och kolla vilka som ska med på close-up nästa vecka så att jag kan boka hytt/-er)

KNAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0