Det går bra nu

Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
Grabbarna är med när jag drar, det går bra nu.
Petter är ballast i stan, det går bra nu.

Trots att han är bajare.

I vilket fall, feber. Och till skillnad från andra som har svinkoppor så fick inte jag antibiotika utan en mirakelsalva!
Den är helt knas. Jag hade ett sår på pekfingret, och smörjde på lite salva där.
24 timmar senare = ingen känsel i pekfingertoppen!
36 timmar senare = pekfingertoppen är stenhård!

Awesome... Pilla!

Nå, till det jag skulle skriva om.
Jag har suttit och klagat i 2 dagar nu över hur mycket jag har att göra. Det där arbetet som ska in imorgon är rätt stort. Och jag hade inte ens börjat för 2 dagar sedan.
Det har jag inte nu heller, jag har haft fullt upp med att klaga.

Så nu blir det till att plugga resten av kvällen och halva natten. Och jag måste vara frisk imorgon.
Jag har tid hos min psykolog och måste lämna in arbetet i skolan. Dessutom måste jag ha tag på Simon i min klass.
Vi ska göra arbetet tillsammans och har inte slagit våra kloka huvuden ihop på ett tag. Dvs. Vi har inte skrivit tillsammans, utan var för sig.

Det här kommer att gå åt helvete känner jag. Och jag är hungrig.

PEAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0