Och så även jag..

We are the stuffs dreams are made of / Mr. Shakespeare

Tänkte inleda varje inlägg med ett citat av någon känd gubbe/gumma! Om jag gör ett inlägg varje dag (vilket jag inte gör) så blir det 365 citat/år och det finns fler bra citat än så!

I vilket fall så var det något jag skulle skriva.. Som var viktigt.. Eller intressant..
Förmodligen därför som jag glömt bort det!

Juste, Nina kommer hem imorgon för er som inte har koll på det, och som känner henne, och som bryr sig!
(borde ju vara lite fler än alla som känner henne, liksom)

Jag är lite stolt över att vara Ninas bästa killkompis för övrigt, känns awesome!
Jag skulle skriva något viktigt, och det var kanske det..

Jag är frisk nu, jag fyller år på lördag, och jag är deprimerad som fan över det senare.
Hur kan man tycka att det är kul att fylla 20?
Visst, man får gå på bolaget - woho!
Och man får 30 stycken efter sig varje fredag som frågar om jag kan köpa ut åt dem.
Och hur kul är det egentligen? Jag kan säkert utnyttja min roll som 20årig snubbe och strula med en massa 95-94-93or och kanske ett par 92or men.. Vill jag det är ju frågan? Skulle inte tro det.

Jag är allmänt förvirrad över det mesta just nu, jag har ingen flickvän, men ändå är det tjejer som stöter på mig. (yeah, jag skryter som fan - det är faktiskt tjejer som stöter på mig)
Jag har en sambo, och det är jag som bor hos henne, inte tvärtom.
Dvs. det känns fett awkward att göra något med någon, eftersom jag inte kan visa dem hur jag bor, och det skulle kännas fett awkward att inte sova "hemma"..
Jag har inga direkta regler, eftersom jag faktiskt inte är i ett förhållande, men min.. "moral code" hindrar mig.
I simply cockblock myself.

Häromnatten drömde jag att jag var lång, och lila. Och jag hade en liten talande/sjungande boll i en kubformad ram som svävade efter mig när jag gick omkring bland ett par klippor.. Sen hoppade Meowth (pokémon) fram och började sparka på min lilla boll och knuffade ner den för ett stup :'(

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga.. Nej, jag hinner inte, jag ska möta Erika inne i stan efter att hon slutat sin dans. Damnit.

Juste, rubriken påminde mig! Jag tittade, jag såg, jag snodde en grej på Ninas blogg. Tänkte att det kunde utgöra en röd tråd i mitt bloggande, eller åtminstone fungera som en liten planering:

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Det här saknar jag.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Mina drömmar.
Dag 15 – Mitt favoritminne.
Dag 16 – Min favoritfödelsedag.
Dag 17 – Detta ångrar jag.
Dag 18 – Den här månaden.
Dag 19 – Nära döden upplevelse.
Dag 20 – Det här upprör mig.
Dag 21 – Det här får mig att må bättre.
Dag 22 – Det här får mig att gråta.
Dag 23 – En första. 
Dag 24 – Mina rädslor.
Dag 25 – Min favoritplats.

Jag skriver ett nytt inlägg strax!

Hmm.. känns som ett väldigt varierat och lite annorlunda inlägg, ungefär som mina drömmar, så det var ett passande citat!

Ärtor, Löv och bara lite Understående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0