Hallå i stugan.

Det var snart ett år sedan jag skrev något här, men likväl är det någon som tittar in här lite då och då, och tydligen hade jag 4 små besökare förra torsdagen!
Trevligt, man kanske skulle sätta igång så att folk har något vettigt att läsa också?

Jag hittade en grej som jag tyckte var kul, gör den först sen kommer ett vettigt inlägg:

Jag tycker om - Sol, natt, värme, snö och att skriva.
Jag avskyr när folk - Inte inser att jag inte tänker som dem.
Mina närmaste vänner är - Nog Linus och Jesper, jag har mina skäl.
Min första vän hette - Linus/Tobias, vet inte vem jag började hänga med först.. Det var 20 år sedan.
Kärlek är - Farligt men awesome.
När jag borstar tänderna - Kör jag arga leken med mig själv.
När jag lagar mat - Blir det något med pasta.
Jag tänder på - Strumpor ibland, men det luktar rätt äckligt.
Det sexigaste yrket är - Enligt statistiken, brandman och polis.. Oförståeligt.
Jag är bäst på - Att hålla tider. Ironi. Försova mig var jag bra på. Nu är jag bara bra på allt annat.
Jag är sämst på - att hålla kontakten med folk när jag blir deppig. (Du vet vem du är)
Om jag var ett djur skulle jag vara - En hund eller en vessla.
Om jag var en insekt skulle jag vara - Död snart.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - En penna.
Jag kommer alltid att vara - Mig själv, deal with it.
I sommar - Ska jag jobba och träna. (according to plan A)
Sist jag grät var - Häromdagen. Tittade på filmen Sebbe. Reboot, check!
Jag kan inte - Tänka klart en tanke förrän jag börjat på nästa.
När jag vill tänka går jag - och klättrar upp i ett träd eller gömmer mig i ett franskt kloster.
Min mobiltelefon är - Retarderad.
När jag vaknar på morgonen - Faller jag 160 centimeter.
Innan jag går och lägger mig - Hoppar jag 160 centimeter. Borde bygga en stege.
Just nu tänker jag på - Ellinor, faktiskt, men nu tänker jag på Linus, David, Torsby, pappa, mamma, jobb.
Bebisar är - Bland det läskigaste som finns.
Idag har jag - Börjat skriva ett curriculum vitae, inriktat för ett jobb på Delselius. Och när dagen är slut har jag lämnat det också.
I morgon kommer jag - Vara på bra humör och gräva ett hål i Jespers gräsmatta.
Jag vill verkligen - Uppfylla drömmar.

Jaha, var den slut redan.. Nåväl, jag fortsätter väl i ett annat inlägg och skriver vad jag gjort på sistone.
Det kommer nog gå ganska fort!



Koooooom alla mina små kycklingaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0